منتدى النجم محمد بركات
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى النجم محمد بركات

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

ادخل واضحك

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
moneka

ادخل واضحك Empty
مُساهمةموضوع: ادخل واضحك   ادخل واضحك Icon_minitimeالخميس يوليو 12, 2007 2:53 pm

مره واحد محمل فراخ وهوه معدي علي كمين سالوه الظابط محمل ايه قالو فراخ يابيه قالو بتاكلهم ايه رد عليه السواق باكلهم علف ودره ام الظابط لا الفراخ مايكلوش علف و دره دول بيكلو لانشون وبسطرمه وراح عملو مخالفه غالسواق بعد مامشي جه عالكمين التاني فالظابط بيسالو محمل ايه قالو فراخ يا باشا قالو بتاكلهم ايه قالو لانشون و بسطرمه قالو ازاي الفراخ بتاكل دره وعلف مش لانشون وبسطرمه وراح عملو مخا لفه وبعد السواق مامشي وجه عالكمين التالت فالظابط بيسالو محمل ايه يا اسطي قالو فراخ يا باشا قلو بتاكلهم ايه بص يا باشا انا بدي كل فرخه نص جنيه وهيه تاكل اللي علي مزجها

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy

عيلين صغيرين ماشيين فالشارع لقوا قطة فالاول قال للتاني أنا هاخد القطة دي أربيها التاني قالوه ماينفعش كدة تجيبلك أمراض اغسلها الأول تاني يوم جه الولد بيعيط و بيقول لصاحبه القطة ماتت و أنت السبب أنت اللي قولتلي اغسلها صاحبه قاله ماتت و أنت بتغسلها قاله لا ماتت و أنا بعصرها

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
moneka

ادخل واضحك Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل واضحك   ادخل واضحك Icon_minitimeالخميس يوليو 12, 2007 2:57 pm

اية محدش عجبتة النكت ولا اية
Radwa5

Radwa5

ادخل واضحك Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل واضحك   ادخل واضحك Icon_minitimeالأربعاء يوليو 18, 2007 10:09 am

هههههههههههه
التانية تحففففففففففففففففففففففة
shrouk

shrouk

ادخل واضحك Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل واضحك   ادخل واضحك Icon_minitimeالأربعاء يوليو 25, 2007 2:27 pm

يا نهار ابيض بيعصر القطه

بس جميل جداااااااااا ميرسى يا مونديكا
BRKOTH

BRKOTH

ادخل واضحك Empty
مُساهمةموضوع: رد: ادخل واضحك   ادخل واضحك Icon_minitimeالأحد يوليو 25, 2010 1:27 pm

حللوو

ادخل واضحك
صفحة 1 من اصل 1